Friday 3 June 2011

Melayu Mudah Lupa????


rasa cam shit ja blog ni....paksa buat baru lepas aku lupa password http://czylitechsg2.blogspot.com/ ...mmg taik tul buat blog baru....klu di fikirkan semula ada betul juga ckp mantan PM kita "Melayu Mudah Lupa"...tpi skg ni malaysia bnyk kaum ada bumiputra...jdi aku nak buat sdikit correction la "student mudah lupa".walaupun bahasanya kurang sedap/ kurang manis/ tak enak/tak lazat(org sabah ckp tak da teast lansung BAH" tpi 2 ja ayat yg terlintas dlm otak aku (maklumlah otak aku ni bukan la pndi sangat)..ayat student mudah lupa mmg dah biasa kita dengar terutama dari cikgu kita..ayat ni dah kira ajaib la..sebab,ni aku nak kongsi sedikit maklumat tentang keajaiban dunia kita,salah satu keajaiban dunia yg baru ditemui sering kali dijumpai di kalangan pelajar..antara keajaiban dunia yg baru ditemui oleh ahli saintis ialah ;
    . semasa guru mengajar semua pelajar faham,tapi lps saja kluar kls trus lupa...memang ajaib.
jadi mmg tak hairan la klu aku boleh lupa password blog http://czylitechsg2.blogspot.com/..


No comments:

Post a Comment